Ősszel sem lesznek olcsóbbak a horvát autópályák
Marad a nyári tarifa.
Bevezetik az elektronikus útdíjfizetést.
Azt is vizsgálják, hogy telefonozott-e a baleset előtt.
Az apát még mindig altatásban tartják a fájdalmai miatt.
A Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkára cáfolta azokat a horvát sajtóértesüléseket, amelyek szerint két felnőttet és gyereküket mesterséges kómában tartanák.
A felvételt egy térfigyelő kamera rögzítette.
Elektronikus díjfizetése fognak átállni, elvileg 2022-től.
Zágráb és Split között 199 kunára nő a sztrádadíj, Zágráb és Rijeka között pedig 77-re szombattól.
Egyelőre maradnak a fizetőkapuk a horvátországi autópályákon, de a kormány nem tett le a matricák bevezetéséről. Valószínűleg emelik a sztrádadíjakat, a szezonban ráadásul nagyobb mértékben.
A Goldman Sachs, a J. P. Morgan, a Barclays és a kínai CMEC is érdeklődik a horvát autópályák iránt, amelyeket a horvát kormány harminc évre szeretne koncesszióba adni, mert a két állami autópálya-kezelő vállalatnak idén és jövőre összesen 7,1 milliárd kuna hiteltartozást kell törlesztenie - írja a vasárnapi Novi List.
Tizenkét ezüst emlékérmet adott át a külügyminiszter Zágrábban. A horvát autópályán történt balesetről van szó.
Az új műszerek azt fogják kiszámítani, hogy két pont közötti távot mennyi idő alatt tette meg az autós, és ha túl gyorsan ment, jön majd a csekk.
Az idő pénz, csak kérdés, hogy mennyi.
A horvát kormány eláll az autópályák koncesszióba adásától, és erről már a pályázó brit Goldman Sachs Internationalt valamint az ausztrál-központú Macquari Groupot is értesítette. Az osztrák Strabaggal jövő héten közlik a döntést – írta a Jutarnji List című horvát napilap pénteken.